2010-07-22

Lön i morgon.

Känns helt galet ruttet att veta att så fort pengarna är på kontot så kommer dom inte räcka ens till räkningarna.

Jag vet inte hur mkt mer jag kommer orka.

Å Emma är en jävla zombie idag vilket inte gör saker bättre nånstans.

Orkar inte en månad till, måste få tag på mer pengar, om jag så ska sälja röven till gamla tanter eller bögar. Det är det enda av värde jag har hemma.
Jag måste få hjälp, känner mig jävligt ensam i detta.

Ska på syrrans bröllop på lördag, öppen bar så jag kan iaf supa till gratis. Barnledig nästa vecka, sista semesterveckan. Kan behövas efter en vecka med barn och Emmas bror och den här veckan med barn och Emmas mamma (även om hon bara är här några dagar så känner jag mig hämmad och lite obekväm, inget ont om henne, det e mig det är fel på).

Jag är trött, på allt, på pengar, på livet som det är just nu. Skit måste ändras annars hittar jag på nåt annat, nån annanstans. Det är inte meningen att man ska orka hur mkt som helst...trött.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy