2010-04-17

*mutter*

Öppnade sidan men glömde bort vad jag skulle skriva.
Hade med grannen ovanpå att göra, som ringer störningsjouren klockan halv tolv, Securitaskillen som påstår att det lät "en hel del" i trappen. Vi var fyra pers, inte dom mest timida och lågmälda personerna iofs, och vi hade musiken på en acceptabel nivå, det gick att prata i normal ton med varandra, inte alls högt.
Men tydligen så har puckot ovanpå taget det på sitt ansvar att "uppfostra" oss i hur man är goda grannar.
Sa jag att han är en jävla idiot?

Sen så håller Mia och Fia på och maskar med mina pengar från lägenheten, Mia håller på och ringer runt till olika firmor för att få en prisuppskattning på jobbet jag har gjort men hon tar inte med allt som är gjort. T ex att det skulle kosta 3 600 kr att montera luckorna i köket, själva summan stämmer men det tar inte med att välja luckor, att handla dom att inse att man räknat fel på två och är tvungen att åka tillbaka till IKEA tre ggr för att komplettera.
Hon hoppar över saker som att man måste KÖPA handfat, toalett och spis, hämta dom osv.
Jag ska be Linus styvpappa om en offert där allt är medräknat i morgon så får hon se. Mange kommer ge mig en ärlig offert och jag vill inte ha nåt annat än det.

Tillbaka till lgh igen då, grannen ovanpå sa att det redan gjorts en inspektion av våra badrum vilket en annan styrelsemedlem inte vet nåt om. Nån ljuger å jag skiter i vem, ALLA ska be om ursäkt annars jävlar. Vi borde stämma folk lite oftare i det här landet så dom lär sig bete sig.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy