2015-11-27

Skit!

I förrgår fick jag ett brev från kronofogden om utmätning av min lägenhet.
Tydligen så antecknade inte hon jag hade möte med för en månad sen de saker jag kunde göra för att betala tillbaka min skuld. Som att jag ville ha en avbetalningsplan, så jag kunde få tillbaka min f-skatt, vilket skulle göra att jag kan betala tillbaka min skuld på mellan 4-5 månader.
Hon skrev inte ner det. Hon verkade inte ha antecknat mycket alls.

Så nu har jag ansökt om anstånd, i värsta fall så får jag söka lån via bluestep men jag tänker fan inte låta dom sälja mitt hem.
Någon som har 218 581 kr som jag kan låna? För jag SKA betala tillbaka.
Det kan du lita på.

Utan skuld så får jag tillbaka min f-skatt och kan då skicka fakturor igen vilket betyder att jag kan betala min skatt med oskattade pengar vilket ger mig väldigt större ekonomiskt svängrum. Just nu kan jag bara använda skattade pengar, lön helt enkelt, vilket gör att det var mycket längre tid.
22 månader har jag räknat ut.

Så all hjälp skulle uppskattas.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy