2013-05-01

Ballbreaker

Jag har varit på två företagsfester på Ballbreaker faktiskt, båda med nuvarande jobbet.
Både på Kungsholmen och det som ligger vid Gärdet.
Jag vet inte vilken jag föredrar, på Kungsholmen så var maten jävligt bra, men på Gärdet så åkte servitriserna runt, i korta shorts, på rullskridskor. ;)

Båda ställena har golf, bowling, lerduveskytte, bilbana och restaurang, den på Gärdet hade tv-spelsracing i riktiga stolar med ratt å hela baletten.
Men Kungsholmen hade hockeyskottstävling...baren va i stort sett lika på båda ställena men Gärdet hade som sagt brudarna.

Nu har dom iofs rivit huset som Ballbreaker låg i på kungsholmen så jag kan inte riktigt säga hur det är nuförtiden men med tanke på hur bra det var senast och på Gärdet så litar jag på att dom håller sin normala höga nivå.

Hur som så skulle jag varmt rekommendera båda ställena faktiskt.

Just ja, restaurangen har fulla rättigheter och ett stor urval av öl och Whiskey och vin.

Vad gör man annars i Stockholm? Det finns säkert massor men jag e jävligt dålig på att hitta på saker.
Vad gör turisterna som kommer hit? Vandrar runt i Gamla Stan, går på Skansen? Gröna Lund?
Det finns säkert massor man kan göra men när man bor här så beter man sig inte som en turist, vilket ibland kan vara lite synd.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy