2010-11-15

Kryssning

Åsså sitter jag, på fullt allvar, å funderar på vad JAG gjorde för fel!
Jag e så jävla dum i huvet, som låter henne att få mig att tveka, att fundera på vad JAG gjorde för fel, när ALLA andra säger att jag inte gjorde nåt fel. ALLA säger att hennes beteende va fullkomligt oacceptabelt. ALLA!!!! Å jag sitter å tvekar ... va ere för jävla fel på mig!?

När ambulanskillarna säger att dom förstår att jag ledsnar, efter typ en kvart tillsammans med henne, så ere fan riktigt jävligt illa. Hon behöver hjälp, på riktigt, NU! Jag pallar inte å jag tänker inte ta STRYK (bokstavligen) av henne för att hon inte kan bete sig som en normal jävla människa. Slutdiskuterat! Inte en jävla gång till! Fuck u!

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

1 comment:

Jesse-Paloma said...

och ändå stannar du vännen....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy