2010-05-18

Rastlös

Känner mig rastlös i kroppen, i hela själen.
Jag har alltid skyllt på pengar, eller snarare brist på pengar, för att det aldrig händer nåt roligt i mitt liv.
Tänk om det är så att det är mitt fel? Emmas teori är att jag kan ha ADHD, baserat på att jag kände igen mig i Simons beteende på skolan. Rastlös, kan inte koncentrera sig för fem öre, allt annat är viktigare och att han verkligen fastnar framför TV-spelet.
100% som jag var i skolan, kunde inte sitta still eller göra nåt klart och jag är fortfarande sån. Avslutar INGENTING, orkar inte lyssna ett helt möte, känner mig stressad för att jag missar så mkt.

Ska avvakta hur det går för Simon och hans utredning men om ovanstående är symptom på ADHD så ere väl lika bra att testa sig. Kan ju faktiskt bara hjälpa.

Orkar inte med den ångest som det ger att inte klara av att avsluta ens EN grej, vill kunna focusera ett helt möte utan att flyta i väg i andra tankar.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

1 comment:

Jesse-Paloma said...

du kanske borde läsa lite bra länkar på Nellans blogg..

Som du kanske minns så har både hon och hennes son adhd..

amorvincitomnia86.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy