2009-09-11

Prestationsångest

Jämt å ständigt, på jobbet, i sängen, överallt.
Vill att alla ska tycka att jag e bra ju.

Emma tycker att jag är skitbra i sängen, det har hon sagt flera ggr, så jag borde fan kunna släppa det men det ger sig inte. Hur jävla svårt ska det va å sluta oroa sig för vad allt å alla tycker å tänker?

Vet inte hur jag ska tackla det faktiskt, tips mottages tacksamt. =)

det är så lätt å säga "men sluta med det, du e skitbra" och det är lätt att höra det men att sen förstå det och få in det i huvudet e fan inte lika lätt.
Om jag hade varit 20 år yngre så kanske det hade varit lättare men nu e jag ganska "van" vid att tänka på ett visst sätt å det är inte lika lätt å bara "släppa" det.

Jaja, som sagt, tips mottages gärna och jag fortsätter jobba på det.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

2 comments:

psydome.blogg.se said...

Eller så inser man att det faktiskt alltid finns någon som är bättre än du, och det kommer aldrig att ändras :) Men sen acceptera sakers tillstånd, och vara glad för det ^^,

Ztamizzen said...

Klart som fan att det finns nån som är bättre, säkert hur många som helst men när man oroar sig för att alla ska va det så blir det lite jobbigt... fy fan va töntigt.
Tack iaf Krille. =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy